1. Na forum wymagana jest pełna kultura słowa. Złamanie powyższego punktu będzie nagradzane ostrzeżeniem i docelowo banem na forum.
2. Wątki i posty naruszające godności osobistą, będą przenoszone do Archiwum, a ich autorzy będą karani za nieprzestrzeganie konstytucyjnych praw każdego człowieka.
3. Piszemy poprawnie z zachowaniem zasad języka ojczystego.
4. Cytowanie posta poprzedzającego (cała treść) tworzony w tej chwili powoduje rozciąganie tematu i jest zabronione.
5. Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie nabijaniu postów będą zamykane i przenoszone do Archiwum.
6. Treści pornograficzne i propagujące pornografię będą karane warnem i przenoszone do Archiwum.
7. Tematy dla wydarzeń minionych, nadchodzących bądź dla galerii zdjęć z jakiegoś wydarzenia powinny zawierać w tytule datę w formie DD.MM.RRr.
8. Zabronione jest podszywanie się pod administratorów, moderatorów i użytkowników forum.
9. Wątki należy zakładać w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą usuwane.
10. Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (pomocna tu będzie wyszukiwarka na forum - w menu forum opcja "Szukaj".
11. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.
12. Promowanie własnych drużyn na forum oraz sb, jest ZABRONIONE.
13. Zabronione jest tak zwane. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram", "Super" itp.).
14. Posty typu "Nie ten dział", "Zły dział" oraz inne, które mogą zostać zastąpione raportem będą traktowane jako spam.
15. Dział Publiczny przeznaczony jest dla dyskusji na tematy dowolne.
16. Wszelkie wątki zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe będą usuwane.
17. Kategorycznie zabrania się zakładania "multi kont".Wszystkie konta tego typu będą banowane.
18. Każdy użytkownik forum używający avatara zobowiązany jest do tego by avatar ten przedstawiał jego rozpoznawalną twarz.
19. Rejestrując się na forum, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych, typu e-mail.
20. Administratorzy forum, Moderatorzy, powinny dawać przykład użytkownikom forum.
21. Za łamanie regulaminu moderatorzy będą przydzielać punkty ostrzeżenia. Gdy forumowicz notorycznie będzie łamał regulamin, jego konto będzie blokowane bezterminowo.
22. Decyzje Administratorów nie podlegają dyskusji.
23. Czerwony kolor czcionki jest zarezerwowany dla administratorów forum do zwracania uwagi w postach innych użytkowników.
24. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum.
25. Powyższy regulamin jest podstawowym regulaminem. Jego znajomość jest konieczna przy zakładaniu nowego wątku. Za niedostosowanie się użytkowników do regulaminu będą wyciągane konsekwencję.
26. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian wprowadzanych w regulaminie forum.
27. Avatat na forum ma przedstawiać właściciela konta z widoczną twarzą.
28. Na forum obowiązuje zakaz pisania treści wulgarnych lub innych uznanych przez administratora forum za obraźliwe lub niestosowne.
Edytowane przez Szakal dnia 10-02-2015 01:19