W pañstwie Wagungu dosz³o do przewrotu. Poprzedni prezydent Wunga Bunga Wadunga zosta³ obalony i teraz armia oraz partyzantka wysuwaj± swoich kandydatów na now± g³owê pañstwa - genera³a Wogo Dogo Pogo i przywódcê rebeli Uudun'a Magun Kilnme. Obie frakcje maj± takie same szanse na zwyciêstwo, ale ka¿da chce wygraæ za wszelk± cenê. Jedynym wyj¶ciem, aby obj±æ prowadzenie w krwawym wy¶cigu do fotelu prezydenta, jest odnalezienie poprzedniej g³owy pañstwa i odzyskanie zrabowanego przez niego maj±tku, który pozwoli³ by jednej ze stron wygranie przysz³ych wyborów. Prezydent prawdopodobnie ukrywa siê w opuszczonym budynku niedaleko miasteczka Mamaae. Armia, jak i rebelia wysy³aj± swoje odzia³y, aby z³apa³y poprzedniego prezydenta i odzyska³y maj±tek pañstwa.
- Partyzanci Lemame - frakcja ludzi, którzy w krwawy sposób obalili poprzedniego prezydenta-dyktatora - Uudun Magun Kilnme - przywódca partyzantów-rebeliantów, znany jest z swojej brutalno¶ci - zabi³ prawie 200 osób, tylko dlatego ¿e kto¶ ukrad³ jego ulubionego AKacza
- Armia Wagungu - nie wzbudzaj±ca zaufania armia Wagungu znana jest ze swojego zami³owania do du¿ej ilo¶ci pieniêdzy, pod±¿aj± za gen. W. D. Pogo, bo ten obieca³ im du¿e korzy¶ci z wspó³pracy z nim - gen. Wogo Dogo Pogo - genera³ armii Wagungu, znany z zami³owania do pieniêdzy i hazardu, postanowi³ sobie ¿e stanie na czele pañstwa, a ludzie którzy za nim pod±¿± bêd± op³ywaæ w luksusy
- Prezydent Wunga Bunga Wadunga - poprzedni prezydent kraju Wagungu, obalony i skazany na ¶mieræ, uda³o mu siê ukra¶æ wiêksz± czê¶æ maj±tku pañstwa, który i tak by³ od wielu lat wyj±tkowo niski, aktualnie ukrywa siê przed kar± ¶mierci i stara siê znale¼æ sposób na wydostanie z kraju
- Najemnicy NEWSTAR - poprzedni prezydent korzysta³ z us³ug tego ugrupowania, po jego upadku i braku ostatniej wyp³aty zostali zmuszenia na pozostanie w tym kraju i znalezienia pieniêdzy na wydostanie siê - Gregory Newstar - za³o¿yciel organizacji NEWSTAR, przyj±³ propozycjê poprzedniego prezydenta i teraz tego ¿a³uje, poszukuje pieniêdzy na wydostanie siê z Wagungu i dlatego pracuje dla dwóch frakcji w pañstwie
- Partyzanci Lemame -
* z³apaæ prezydenta nim ten ucieknie lub wpadnie w rêce armii
* po schwytaniu go, doprowadziæ do dowódcy, w celu przes³uchania * uwa¿aæ na armiê Wagungu
* zdobyæ jak najwy¿sz± liczbê pieniêdzy przed up³ywem czasu
- Uudun Magun Kilnme -
* jako jedyny mo¿e przes³uchiwaæ prezydenta
- Armia Wagungu -
* z³apaæ prezydenta nim ten ucieknie albo wpadnie w rêce partyzantów
* po schwytaniu doprowadziæ go do dowódcy
* uwa¿aæ na partyzantów Lemame
* zdobyæ jak najwy¿sz± liczbê pieniêdzy przed up³ywem czasu
- gen. Wogo Dogo Pogo -
* jako jedyny mo¿e przes³uchiwaæ prezydenta
- Najemnicy NEWSTAR -
* wykonuj± zadania, do których zostali wynajêci przez dan± stronê * maj± swój cennik zadañ, które mog± wykonaæ (cennik nie mo¿e byæ zmieniany), ilo¶æ najemników do zadania ustalana jest przy zakupie us³ugi
* mog± równie¿ uwiêziæ prezydenta i przes³uchiwaæ go w celu pozyskania informacji co do po³o¿enia pieniêdzy
- Gregory Newstar -
* jako jedyny dokonuje transakcji z wrogimi sobie frakcjami
- mo¿e targowaæ siê co do ceny za us³ugê
- on ustala ilu ludzi w cenie us³ugi kto¶ dostanie
* jako jedyny mo¿e przes³uchiwaæ prezydenta
- Prezydent -
* musi ukrywaæ siê przed armi±, partyzantami oraz organizacj± NEWSTAR
** Armia posiada jedn± sztukê ubioru w kolorze CZERWONYM **
** Rebelia posiada jedn± sztukê ubioru w kolorze JASNO NIEBIESKIM **
** NEWSTAR posiada jedn± sztukê ubioru w kolorze ¯Ó£TYM **
Mo¿na mieæ wiêcej ni¿ jedn± sztukê ubioru w wymaganym kolorze
Do ubioru zaliczaj± siê - buty, spodnie, bluzy, bandamki, opaski na g³owê lub ramiê widoczne z 15 m
- armia oraz rebelia dostaj± na start 5 tysiêcy Kret'ów
- najemnicy na start maj± 0 Kret'ów
- mo¿na ukra¶æ pieni±dze dru¿ynie przeciwnej, poprzez wysadzenie sejfu (info w pkt. *obóz*)
- pieni±dze nale¿y przenosiæ w rêku lub tak ¿eby by³y w po³owie widoczne
- je¶li zostajemy trafieni przy przenoszeniu pieniêdzy, zostawiamy je w miejscu gdzie dostali¶my
- ka¿da grupa musi zbudowaæ prowizoryczny obóz - zostan± rozdane tabliczki, które bêd± oznaczaæ dany punkt
- s± cztery tabliczki oznaczaj±ce
*resp
*pokój przes³uchañ
*sejf
*radiostacjê
- tabliczki musz± byæ umieszczone w taki sposób, aby napis by³ widoczny
- ka¿dy punkt mo¿na zniszczyæ, ustawiaj±c tabliczkê napisem do do³u
- je¶li dany punkt zosta³ zniszczony respi siê po:
*resp - po 15 min
*pokój przes³uchañ - po 30 min
*sejf - 5 min
*radiostacja - po 20 min
- znaczenie punktów
*resp - jak ka¿dy wie tutaj respi± siê martwi
*pokój przes³uchañ - tylko w tym miejscu mo¿na przes³uchiwaæ prezydenta albo jeñców
*sejf - tutaj trzymany jest ca³y maj±tek obozu
*radiostacja - dziêki niej mo¿ecie u¿ywaæ ³±czno¶ci
- co daje zniszczenie punktów
*resp - opó¼nia respienie siê
*pokój przes³uchañ - opó¼nia uzyskanie informacji od prezydenta
*sejf - tracicie po³owê stanu funduszy
*radiostacja - nie mo¿ecie u¿ywaæ radia/pmr przez dany czas
- kto mo¿e zniszczyæ punkty
Punkty mo¿e zniszczyæ ka¿dy, poprzez ustawienie tabliczki z nazw± punktu napisem do do³u.
W przypadku niszczenia sejfu - osoba, która tego dokona³a mo¿e zabraæ maksymalnie po³owê znajduj±cych siê tam pieniêdzy - je¶li przy przenoszeniu ich zostanie zabita zostawia je w miejscu trafienia
- jeden na 5 osób
- medyk ma 60 sekund na uratowanie osoby trafionej
- wroga frakcja mo¿e uleczyæ przeciwnika albo dobiæ - w przypadku uleczenia, osoba ta zostaje jeñcem
- mo¿na zostaæ raz uleczonym przez medyka
- w przypadku drugiego trafienia po uleczeniu = ¶mieræ
- osoba trafiona 1 raz, ma 60 sekund na uzyskanie pomocy medycznej - je¶li nie otrzyma jej przed up³ywem czasu = ¶mieræ
- trup idzie na resp i czeka na respawn
- je¶li trup przenosi³ jakie¶ pieni±dze, zostawia je w miejscu w którym dosta³
- respawn jest co 10 min zegarowych
0:00, 0:10, 0:20, 0:30, 0:40, 0:50
- w przypadku niesprawnego respa czekacie na naprawê go, a nastêpnie respicie siê od razu
- jeñców/prezydenta mo¿na przes³uchiwaæ tylko i wy³±cznie w pomieszczeniu przes³uchañ
- jeñców/prezydenta mo¿e przes³uchiwaæ tylko jedna osoba
* armia - genera³ *
* rebelia - przywódca *
* najemnicy - Gregory *
- Przes³uchiwanie prezydenta
* prezydent wyjawia miejsca paczek z pieniêdzmi o 11.00 12.00 i 13.00
* nie mo¿na przeszukiwaæ prezydenta
* prezydent mo¿e przez max 10 min opieraæ siê nim poda po³o¿enie paczki (np, 11:00-11:10)
* mo¿liwe jest ¿e prezydent zostanie zapytany o po³o¿enie paczek np. o 12.25 wtedy mo¿e maksymalnie przeci±gaæ odpowied¼ do 12.35 (max 10min)
- Przes³uchiwanie jeñca
* mo¿na zadaæ jeñcowi maksymalnie 3 pytania na które musi podaæ odpowiedzi
* mo¿e opieraæ siê przez 10 min, po up³ywie tego czasu musi
odpowiedzieæ na 3 pierwsze pytania które us³yszy - musi powiedzieæ PRAWDÊ
* nie torturujemy
* nie mo¿emy zabraæ jeñcowi broni - gdy trafia on do niewoli nie mo¿e strzelaæ choæ dalej mo¿e mieæ broñ
* jeniec musi od razu powiedzieæ ¿e bêdzie opiera³ siê przez 10 min, ale i tak w tym czasie nale¿y go przes³uchiwaæ
* po przes³uchaniu jeniec mo¿e zostaæ odprowadzony w jakie¶ miejsce i wypuszczony - nie mo¿e on strzelaæ dopóki nie wróci do w³asnego obozu
* po przes³uchaniu jeñca mo¿na zabiæ - wraca on wtedy do swojego respa
* istnieje mo¿liwo¶æ wymiany jeñców - ale tylko je¶li bêdzie taka mo¿liwo¶æ
* po przes³uchaniu jeñca mo¿na przetrzymywaæ jeszcze przez maksymalnie 10 min - potem nale¿y go albo wypu¶ciæ lub zabiæ
* je¶li jeñcem jest najemnik, pozostaje on w niewoli przez 30 min
- szef najemników mo¿e go wykupiæ
- grê wygrywa dru¿yna, która po up³ywie czasu posiada najwiêksz± liczbê pieniêdzy
- prezydent mo¿e strzelaæ je¶li ma czym
- prezydent je¶li zostanie trafiony, czeka w miejscu 5 min
- mo¿na uleczyæ prezydenta i wzi±æ do niewoli
- mo¿na poprosiæ prezydenta, aby pomóg³ w obronie obozu
- istnieje mo¿liwo¶æ obrabowania najemników z pieniêdzy, ale tylko wtedy kiedy wszyscy znajduj± siê w obozie
- mo¿na wykupiæ jeñców z niewoli
- z³apany najemnik trafia do niewoli
9:15 Zbiórka
9:50 Wyj¶cie na pozycje
10:00 Gra rozpoczyna siê o godzinie
15:00 Gra koñczy siê o godzinie
15:10 Podsumowanie wyników oraz prawdopodobnie ognisko
Jako ¿e to spotkanie CQB, a jak wiadomo z posiadaniem u nas takiego rodzaju replik jest krucho, istnieje mo¿liwo¶æ posiadania broni bia³ej w postaci maczety - ale nie prawdziwiej - bo w koñcu mo¿na wywnioskowaæ ¿e akcja dzieje siê jakim¶ afrykañskim pañstewku. Ma ona byæ wykonana z takich materia³ów, którymi nie zrobimy innym krzywdy, np. tektura, styropian, pianka, guma, drewno ale tylko je¶li zostanie pokryta jakim¶ miêkkim materia³em.
Mo¿na u¿ywaæ bezpiecznego no¿a - musi zostaæ dopuszczony przez organizatora i byæ wykonany z takich samych materia³ów jak maczeta
Nie ma limitu graczy
Wiek minimum 16 lat (zgoda rodzica/opiekuna)
W ka¿dej frakcji bêd± dwaj ukryci orgowie, których zadaniem bêdzie m. in. pilnowania respienia siê punktów takich jak resp po wysadzeniu, pilnowania graczy, sprawdzaniu czasu przetrzymywania jeñców itp.
----------------------------------------------------------------------------------------------
ZAKAZ SPO¯YWANIA ALKOHOLU PRZED I W TRAKCIE, PO ILE DUSZA ZAPRAGNIE
----------------------------------------------------------------------------------------------
Mo¿liwe ¿e pojawi± siê jeszcze inne informacje, wiêc ¶ledziæ szczegó³y
Czego¶ nie wiesz - pytaj - to nie boli
Edytowane przez Szakal dnia 10-03-2015 17:39