Imiê: DAREK
Ksywka: KIRI
Sk±d jestem: SIEDLCE
Nr gg: brak
Nr telefonu kom: +48880805420
e mail: dajsieponiesc@gmail.com
Krótki opis siebie (zainteresowania itp.):
Pochodzê z Ukrainy. Od 4 roku ¿ycia mieszkam w Polsce. ¯onaty. Jestem technikiem dentystycznym - wykonujê protezy zêbowe, korony itp. Lubiê czytaæ fantasy i sci-fi. Zainteresowania: manga-anime, gry i sprzêt komputerowy, muzyka, film, sport. Od wielu lat moim hobby jest kolekcjonerska gra karciana Magic: The Gathering.
Krótki opis dlaczego chcesz przyst±piæ do naszych szeregów:
Od czasów liceum, kiedy pierwszy raz us³ysza³em o ASG mia³em ochotê spróbowaæ tego sportu. Obserwujê poczynania waszej grupy z perspektywy waszego profilu na Facebook'u odk±d Daniel "Kruchy" zacz±³ publikowaæ zdjêcia Legionu. Tak jak On pochodzê z Przesmyk i co nieco siê znamy, wiêc stwierdzi³em, ¿e ³atwiej bêdzie zacz±æ przygodê z ASG, gdy obok bêdzie znajoma twarz. W minion± sobotê mia³em okazjê zamieniæ parê s³ów z cz³onkami dru¿yny na pikniku APISU (ten kolo w pomarañczowej kurta³ce, który za³apa³ siê na fotce z Kruchym) Chcia³bym siê do Was przy³±czyæ, poniewa¿ z tego co zaobserwowa³em tworzycie zgran± ekipê
Zapozna³em siê i zgadzam z obowi±zuj±cym statutem Legionu i prawami na forum dru¿yny.
Niniejszym zg³aszam chêæ wst±pienia w wasze szeregi!
Proszê o rozpatrzenie mojego zg³oszenia rekrutacyjnego.
"A ja ci powiadam, ¿e nie rozpozna³by¶ strategii nawet wtedy, gdyby wyskoczy³a z krzaków i kopnê³a ciê w dupê." - Zoltan do Jaskra "Chrzest Ognia" Andrzej Sapkowski
Na chwilê obecn± nie mam nic oprócz szczerych chêci i zapa³u, ale do czasu spotkania mo¿e przynajmniej mundur + obuwie sobie sprawiê.
"A ja ci powiadam, ¿e nie rozpozna³by¶ strategii nawet wtedy, gdyby wyskoczy³a z krzaków i kopnê³a ciê w dupê." - Zoltan do Jaskra "Chrzest Ognia" Andrzej Sapkowski